Login
CDK Global
Subscribe to me on YouTube

AfdrukkenAfdrukken   

Autoline Service Connect

Autoline ondersteuning rechtstreeks vanaf uw beeldscherm

Het Autoline pakket kan standaard op ieder scherm voorzien worden van Global Service Connect.

Door vanuit Autoline, waar u zich ook bevindt, bovenaan te klikken op Service Connect heeft u direct de mogelijkheid om de tips & trics database te doorzoeken en zo een antwoord te vinden op veelgestelde vragen of vaak voorkomende problemen.

Onze support afdeling zorgt er dagelijks voor dat deze kennis-database gevoed en actueel gehouden wordt. Op die manier kunt u vaak snel een antwoord terugvinden op uw vragen en hoeft u niet op een reactie vanuit CDK Global te wachten

De vele mogelijkheden van Service Connect?

  • Antwoorden vinden op uw vragen zonder de telefoon op te pakken.
  • U kunt doorgaan met uw werkzaamheden tijdens het oplossen van uw vragen.
  • Maak eenvoudig en direct een Support Call aan en voeg de nodige docuementen toe.
  • Direct een overzicht van de door u gestelde vragen.
  • Neem direct contact op met de helpdesk van CDK Global

Praktisch, eenvoudig en snel

Functionaliteiten beschikbaar binnen Global Service Connect:

Rechstreeks vanuit Autoline calls loggen naar de CDK Global helpdesk, zonder uw CDK Global desktop te verlaten.

De door u gemelde calls bekijken, opvolgen en notities, schermafdrukken of bijlages toevoegen;

Alle basis gegevens worden automatisch overgenomen vanuit Autoline bij het loggen van een call.
Indien u beschikt over een eigen interne IT afdeling of gebruik maakt van zogenaamde “superusers” hebt u tevens de mogelijkheid om gebruik te maken van de optionele Dealer-IT functionaliteit binnen Global Service Connect. Hiermee kunt u zelf bepalen bij wie de gebruikers hun calls loggen: bij uw interne IT afdeling of naar de CDK Global helpdesk.Calls die naar de internet IT afdeling bij jullie gelogd worden kunnen vervolgens snel en eenvoudig geëscaleerd worden naar de CDK Global helpdesk, zonder gebruik van externe programma’s.

Rechtstreeks contact opnemen met uw CDK Global Account Manager.

Beschikken over een waaier aan geïntegreerde tools zoals het beheer van favoriete links, toegang tot trainingsmateriaal en creatie en beheer van meldingen binnen uw vestiging.

Als dealer zijn wij zeer tevreden over Service  Connect en wel om de volgende redenen.

  • Service Connect is gebruikersvriendelijk
  • Iedere gebruiker kan de rechten krijgen voor het gebruik van Service Connect.
  • Vanuit het menu in Autoline heb je toegang tot Service Connect. Dit heeft als voordeel dat je als gebruiker gelijk aangeeft waarover je  in Autoline een vraag hebt. Dit is makkelijk voor zowel de gebruiker als de helpdeskmedewerker.
  • Een schermafdruk is eenvoudig te maken en als bijlage toe te voegen.
  • Er is een mogelijkheid om te chatten met de helpdeskmedewerker.
  • Duidelijk overzicht van open en gesloten calls.
  • Er is een zoekfunctie. Diverse handleiding zijn aanwezig. (helaas nog niet in het nederlands)
  • Call is, indien nodig, ook snel te sluiten door de dealer.   

Al met al is Service Connect een uitstekende tool in Autoline voor de zowel dealer als de  helpdesk voor het behandelen van calls

Leo Davina, Administrateur van Autobedrijf Kamp B.V. Almelo

Nadat Service Connect  bij onze bedrijven werd geïnstalleerd en al enige tijd actief is moet ik zeggen dat het de verwachtingen echt waar heeft gemaakt.
Het werkt echt sneller aangezien je direct vanuit je Autoline-scherm informatie over dat programma-onderdeel getoond krijgt én de eventuele oplossingen kunt vinden in geval van problemen.
Staat die er niet tussen dan kun je direct een Call/E-case loggen waaraan je, ook weer direct, ondersteunende informatie in de vorm van een schermprint, panic-melding(en) of een ander eigen bestand kunt toevoegen.
Tip: neem wel even rustig de tijd om de handleiding aandachtig door te lezen.  Hierna kun je er, naar mijn eigen ervaring, vlot en al snel vertrouwd mee werken.

K. Haar, controller van de Rijkmans Tweelo Groep B.V. te Steenwijk
Support


Meer informatie

DEMO Request

Brochure