Login
CDK Global
Subscribe to me on YouTube

AfdrukkenAfdrukken   

Support

CDK Global begrijpt dat uw IT systemen van cruciaal belang zijn voor het succes van uw onderneming en dat bij eventuele problemen een snelle oplossing essentieel is om te zorgen voor een zo gering mogelijke verstoring van uw bedrijfsactiviteiten en het verlies van inkomsten.

Onze klanten kunnen al jarenlang een beroep doen op onze support helpdesk op het gebied van hard- als software. Al de medewerkers van onze supportafdeling staan klaar om u te helpen uiteenlopende problemen te analyseren en op te lossen. Onze klanten worden geholpen door specialisten met brede kennis en ervaring in tal van disciplines. Al de support medewerkers worden regelmatig bijgeschoold om ervoor te zorgen dat u de best mogelijke service krijgt.

Bereikbaarheid
Onze helpdesk is bereikbaar van 8u00 tot 18u00 van maandag t/m vrijdag, behalve op feestdagen.

Voor het aanmaken, wijzigen en raadplegen van calls kunt u 24/7 gebruik maken van internet call logging(ICL).

ICL is 24/7 beschikbaar via idp.cdkglobalonline.com

Waarom CDK Global kiezen voor onderhoud en support?

  • Eén enkel contactpunt – CDK Global verzorgt complete supportoplossingen op het gebied van software, hardware, netwerk en systeemomgeving.
  • Een gerust gevoel – Al onze zeer deskundige medewerkers werken met een geïntegreerd proactief beheersysteem om elk gemeld probleem te bewaken en te volgen.
  • Hoog serviceniveau – Voortdurend meten wij ons serviceniveau om verbeterpunten te identificeren en bij te sturen.


Software Support

Helpdesk ondersteuning en statistieken


Lees meer

Hardware Support

Ondersteuning van uw hardware door CDK Global

Lees meer

Autoline Service Connect

Autoline ondersteuning rechtstreeks vanaf uw beeldscherm

Lees meer
Support


Meer informatie

DEMO Request

Brochure